Obserwatorzy

piątek, 27 sierpnia 2010

Urodzinowa kartka dla córki...

Tatianka kończy jutro 4 latka. Udało mi się skończyć kartkę, którą zaczęłam przed wyjazdem (pisałam już o tym 18 sierpnia). Szczęśliwie wróciłam od siostry, byliśmy też odwiedzić nasze dzieci w Międzywodziu, gdzie są z naszymi rodzicami na dwutygodniowych wczasach, a jutro już wracają, też już się nie mogę ich doczekać, bo wolę je mieć jednak przy sobie ;)
Na kartce są nieprzypadkowo 4 kwiatki i nieprzypadkowo są w fioletowe, bo "wolet" to ulubiony kolor Tatiany ;)
Brzegi białej bazy pomazałam trochę różową kredką wodną, a następnie "przeleciałam" mokrym pędzelkiem

pochmurno i szaro u mnie więc zdjęcia takie wyszły jak widać, trudno...

W planach jeszcze tyle rękodzieła do zrobienia, nocki muszę zacząć chyba zarywać, najgorzej z dziurkaczami bo bardzo hałasują, w kolejce czeka album Pawełka, albumy ze Chrztu, jakiś segregator na przepisy muszę poobklejać, album z wakacji też mam zamiar dla córek zrobić, trochę miały w tym roku urozmaicone wakacje, fotek się nazbierało... jeszcze mam decoupage do odkrycia... jak na razie podziwiam i podglądam inne Wizażanki... a jak ja coś więcej poozdabiam to i wątek może założę, bo tak z jednym chustecznikiem nie będę się wyrywać na forum

Jeszcze pokażę dwa zdjęcia znad morza... było bardzo przyjemnie

Roksana robi aniołka, a Tatiana się przymierza do zrobienia swojego...

"Tak się nagle zachmurzyło..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D