Obserwatorzy

sobota, 14 sierpnia 2010

takie tam...

za dwa tygodnie młodsza córcia kończy 4 latka, zaczęłam tworzyć kartkę... wzięłam na warsztat taki obrazek:


daaawno temu kupiłam ksążkę o decoupage 3D... o taką:



 hmmm teraz wszysstko jest w 3D... 
 ta technika polega na naklejaniu kilku warstw tego samego obrazka w taki sposób, że staje się on trójwymiarowy, najpierw trzeba pooglądać wybrany motyw z każdej strony, przeanalizować, co jest w dalszej, a co w bliższej perspektywie... trzeba mieć kilka kopii tego samego rysunku i wycina się elementy, najlepiej to już sobie zakupić albo wydrukować gotowy taki szablon, nie trzeba główkować, co, kiedy i gdzie... ja znalazłam interesujący mnie obrazek i wydrukowałam chyba 7 razy, powycinałam jak zaplanowałm, miałam zamiar ponaklejać i cały majdan zabrałam na działkę, ale przeszkodzili mi w tym goście, odłożyłam więc pracę, niestety zapomniałam spakować to do domu i zamiast kleić teraz sobie tutaj piszę :)

jak już wszystko poskładam w całość, będę musiała to polakierować, żeby ładnie wyglądało, kokarda jest lekko uwypuklona, więc gdy ją polakieruję, będzie inaczej się odbijało światło i będzie wydoczny ten trzeci wymiar, znowu czekają mnie zakupy w necie, no chyba że znajdę jakiś sklep czynny w niedzielę w okolicy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D