Obserwatorzy

poniedziałek, 2 sierpnia 2010

"Kryształowe gody"

Zrobiłam kartkę z tej okazji, zamówiła ją moja mama dla mojej siostry... po podglądałam koleżanki z Wizażu, najpierw tutek, potem gotowe i zabrałam się do roboty. Koncepcja kartki jest taka, że tylko się ją składa w odpowiedni sposób, nic nie klei i nie spina, doszłam do takiego wniosku, za późno, bo tylne skrzydełko przykleiłam i jest nieruchoma, więc tylko się ją otwiera jak kopertę, gdzie jest umieszczona karteczka z życzeniami.
dlatego też noszę się z zamiarem zrobienia nowej wersji, może z okazji urodzin siostry, bo to już za tydzień, więc najbliższa okazja i bardzo równa rocznica :D






dodam jeszcze że w roli głównej wystąpił dwustronny papier: Ella Blue Hallie GCD studios zakupiony w Craftstore.pl

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D