Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2011

Album 15x15

Dużo czasu upłynęło zanim go zrobiłam... materiały leżały cierpliwie i czekały, a ja w tym czasie szukałam inspirujących pomysłów, oglądałam filmiki...  baza albumu jest z beermatu, więc jest sztywny, sam papier też jest gruby i drukowany dwustronnie...
najprościej by było sfilmować album, bo są elementy ruchome a  fotki tego nie oddadzą jak film, jednak teraz mam tylko możliwość pokazania zdjęć, ale pewnie się pokuszę o nagranie filmiku... album jest zamykany na magnes... nad zapięciem jeszcze pracuję, muszę poprawić dwie strony... jeszcze dużo mam w nim do zrobienia...

a oto fotki
przód okładki:

i następne strony:







dużo miejsca w środku na fotki:
tu muszę poprawić brzegi -  tzn odciąć i dokleić jakieś brzegi wycięte dziurkaczem, do zamaskowania są ćwieki i dorobienie jakiegoś wiązania








papier ma drukowane delikatne kropki, więc miejscami je uwypikliłam za pomocą stempla i bezbarwnego embossingu:




tyle fotek  na teraz jeszcze muszę tochę go dopracować - jakieś tagi, miejsca na fotki itp, gdzieniegdzie kwiatki...

pozdrawiam i do miłego :)

1 komentarz:

  1. A co tam chcesz jeszcze dopracowywać?! Album już jest dopracowany! Robi wrażenie ..... świetny!!!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D