Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2011

3 kopertówki

tak tydzień przed końcem roku szkolnego moja siostra wpadła na pomysł, żebym zrobiła 2 kartki na zakończenie przedszkola... w głowie miałam mętlik od pomysłów... w zasadzie siostra zasugerowała,żeby były to takie podobne do tych co kiedyś dostała.... czyli kopertówki... no dobra...wzięłam się do pracy...
z pierwszej nie byłam za bardzo zadowolona... oto ona:
 (papierki retro rose)




potem zrobiłam dwie z papieru z kolecji Fairy flora... trochę mi było go szkoda, ale jak trzeba to trudno...
dodatki są też z tej kolekcji
pierwsza wygląda tak:



                                                               a tak druga:




i jeszcze dwa szczegóły:




no i tyle...

Pracuję nad albumem z papierów Fairy Flora... jeszcze tylko wykończyć go jakoś muszę, dodatki dać i może po weekendzie go pokażę światu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D