Obserwatorzy

środa, 15 czerwca 2011

calineczki i stare pierdołeczki ;)

miałam dłuuugą przerwę, jedynie calineczki na wymianę i jakaś karta powstały przy okazji, ale pora się obudzić... dawno temu nakupiłam mnóstwo materiałów ale jakoś szkoda mi było ciąć dziurkaczować to wszystko bo samo w sobie piękne, że aż strach ruszać żeby nie zmarnować... taki chomik i pies ogrodnika ze mnie (2 w 1) ale wczoraj wzięłam się za ciachanie i może jakiś sympatyczny albumik powstanie...

na razie pokażę to co już na forum wcześniej się pojawiło (jakoś nie po drodze mi było na mojego bloga) oraz jedna nowość - tutaj premiera ;)

zaległe calineczki temat gwiazdy filmowe u mnie Johny Depp i Kate Winslet
calineczki "Wiosna, wiosna"... taka mini łączka


Kartka i notesik dla siostrzenicy


pudełko na prezent dla koleżanki córki







a teraz premiera kartki imieninowej dla starszej pani - na zamówienie mojej mamy
(fotki zrobione przed dodaniem napisu)



dziś już wystarczy, ale mam już też inne nowości, które wkrótce tutaj pokażę - zabrałam się do roboty przynajmniej nie myślę wtedy o objadaniu się, bo nie mam na to czasu, gdy ręce pełne roboty, a fałdy po boczkach już mi dokuczają ;)

pozdrawiam gorąco :)

1 komentarz:

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D