Obserwatorzy

piątek, 17 września 2010

Kącik

od dawna planowałam zrobić porządek w swoim hobbystycznym kąciku, w końcu to się udało, zakupiłam regał i pudła w Ikei, przydałoby się jeszcze to jakoś zasłonić, bo taki widok na pudła to nie jest za ciekawy...
pudełka są białe, więc może kiedyś coś z nimi zrobię, chociaż za pstrokato też być nie może... może kupię sobie taką zwykłą roletę... teraz w jysk są tanie, a taką na 60 cm za 20 zł dostanę... teraz wpadłam na ten pomysł, a jutro myślałam się wybrać do tego sklepu, bo potrzebuję rolety do sypialni i może do kuchni też bym kupiła... w bloku naprzeciwko mają rolety we wszystkich oknach, a nas mogą podglądać od 6 lat, a ja lubię zerkać co się dzieje pod blokiem, przy okazji pilnuję samochodu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D