Obserwatorzy

wtorek, 18 listopada 2014

100. Album dla córki

Witajcie :)

Dzisiaj post nr 100!!!
Z tej okazji mam do pokazania album, który zrobiłam na zdjęcia z pierwszego roku życia najmłodszej mojej pociechy.
Wszystkie karty już ozdobiłam, pozostało jeszcze dołączyć zdjęcia, część już jest na swoich miejscach.
Album ma różne kieszonki.

wymiary 20,5x16,5cm
okładka


zawieszka w kształcie kokardy to metka z odzysku


 mały grubasek


i wnętrze:



powyżej z lewej jest zamykana za magnes "koperta" - są tam jeszcze 4 zdjęcia 


powyżej "wodospad" na trzy zdjęcia










na razie całość spięta czterema kółkami, orygilnalnie były spężyny aluminiowe, jednak nie wyglądały za dobrze, muszę zakupić nowe większe kółka, najlepiej w kształcie "D", ale takie ciężko kupić.


Album zgłaszam na wyzwanie:


niewątpliwie album jest słodki i pastelowy :)




4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na taki album dla dziecka, jest pozniej co wspominać :)

    http://www.rajmalucha.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny album
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!. Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Altar Art.
    )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, będzie wyjątkową pamiątką :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D