Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

Jesienna praca...

Synek ostatnio w przedszkolu robił pracę plastyczną polegającą na odbiciu liści za pomocą kredki na kartce, chyba można napisać że jest to technika frottage... Bardzo mu się to spodobało, bo niestety sam ledwo co potrafi rysować, a w ten sposób może coś przy pomocy kredki sam zrobić... troszkę się pobawiliśmy w domu w ten sposób odbijając listki.  No i wpadłam na pomysł żeby zrobić coś dla Babci bo miała urodziny... dałam kolorowe kartki i listki, syn odbił je na papierze, a ja zajęłam się resztą, czyli stworzyłam coś na kształt LO... a oto efekt współpracy:






zgłaszam pracę na wyzwania:





oraz




pozdrawiam :)


3 komentarze:

  1. piękne :) mimo, że jesienne to pogodne :) slusar

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wyszło coś bardzo fajnego, z klimatem :). Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe dzieło
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D