Obserwatorzy

wtorek, 30 września 2014

Zakładkowa drużyna

Córka "wrobiła" mnie w zrobienie zakładek dla chłopaków z jej klasy... na poniedziałek, bo mieli wczoraj lekcję wychowawczą. Troszkę poszukałam inspiracji, bo nie za bardzo wiedziałam co może podobać się dziesięciolatkom... ni to małe dzieci, a jeszcze nie młodzież... i tak sobie przeglądając wpadłam na pomysł, że miło by było,gdyby było to związane z piłką nożną, bo chłopaki właśnie ją trenują... klasa sportowa... wcześniej widziałam w galerii zdjęć z obozu letniego, że wszyscy mają takie same stroje... zrobiłam więc zakładki w kształcie koszulek... ich stroje są czarne więc użyłam czarnego papieru, który dawno temu kupiłam w Lidlu... białym korektorem zrobiłam napisy i numerki oraz paseczki... potem je pokolorowałam neonowym długopisem... tak jak w oryginale... gdybym wcześniej miała to "zlecenie" to postarałabym się, aby numerki były takie jak oni mają na swoich koszulkach, ale niestety czas mi na to nie pozwolił... trudno... mimo tego nie było reklamacji... a zakładki zrobiły furorę ;)




Fotka kiepskiej jakości, ale o 7 rano nie dało się na szybko zrobić lepszej...


Dzisiaj rano robiłam taką jedną zakładkę dla młodszej córki, bo chciała dać koledze, a gdy wróciła ze szkoły, to dała mi zamówienie na sześć kolejnych :D

Przy okazji zgłaszam je na "chłopięce wyzwanie mosi " na blogu Projekt Wagi Ciężkiej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D