Obserwatorzy

czwartek, 25 września 2014

Wymianka zakładkowa

serdecznie dziękuję za śliczne zakładki, jak przypuszczałam córki podzieliły się nimi, ale o dziwo dla mnie też zostały dwie... :D

oto moje zdobycze


niestety fotki to tylko namiastka, bo gdzieniegdzie coś się błyszczy, albo jest wypukłe..


tak coś pod koniec wakacji nudziło mi się, więc aby czymś się zająć zapisałam się na wymiankę...
za zadanie było zrobienie 6 zakładek...
niewiele myśląc zaczęłam je robić, najpierw nałożyłam przez szablon pastę strukturalną, następnie pomalowałam na czarno, a potem przetarłam srebrną farbką... chciałam uzyskać efekt metalu, że niby kute czy coś (tak lubię robić w decoupage), druga strona całkiem inna... papierowa... papier to resztki z kolekcji "Wyjątkowe chwile" ze "Studio75", na nim odbiłam mój ulubiony stempel z napisami, popudrowałam złotym perfect pearls i psiknęłam wodą, dodałam jeszcze esafloresa z wykrojnika marki "JOY!", a na koniec odbiłam mój osobisty stempelek zakupiony w Lemonade. A tak już na sam koniec to zrobiłam dziurki, dodałam metalowe oczko i przewlekłam przez nie srebrny sznureczek.
I w takim stanie przeleżały u mnie chyba ze dwa tygodnie, po czym stwierdziłam, że muszę ruszyć 4 litery na pocztę, bo już 15 września...

a oto zakładki zrobione przeze mnie


Pozdrawiam serdecznie

p.s. mam nadzieję, że przypadły one do gustu nowym właścicielkom :)

1 komentarz:

  1. Ładne zakładki dostałaś. Twoje też mi się podobają. Kosztowały Cię dużo pracy.Strona "metalowa" bardzo efektowna.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D