Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Mój kalendarz na 2014 rok

W ramach  konkursu (o tym niżej) stworzyłam od podstaw kalendarz.



Na Srychu ogłoszono konkurs... a w zasadzie to na pewnym FORUM ekipa z "Na strychu" ogłosiła konkurs z nagrodami.... :)




Najpierw powstała okładka, potem przekładki na każdy miesiąc
a na końcu drukowałam strony kalendarza, który jest podzielony na tygodnie, jedna kartka to jeden tydzień, na odwrocie można zrobić notatki...

i reszta fotek

tu w trakcie składania przekładek








przekładki mają kieszonki na odwrocie, można tam dodać luźne notatki...



do wykonania użyłam papierów Meadow Lark od Primy (niestety wykończyłam już ten zestaw papierów przy tej okazji :( zostały jakieś ścinki  )



pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. :) a jak myślisz? ja lubię te kolorki ale bez przesady, za to moja Mała 3 letnia Zuzia kocha kolor lila:) i dlatego nasunął mi się ten temat, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D