Obserwatorzy

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Alterowane pudełeczko

Po każdych świętach pozostaje mi plastikowe pudełeczko po ferrero rocher, zawsze zostawiam je z zamiarem ozdobienia go... ale jakoś do tej pory leżały niewykorzystane... Tym razem wyzwanie w scrapgangu zmobilizowało mnie...

Na powierzchnię pudełka naniosłam mieszankę tuszów alkoholowych w celu uzyskania brązowego koloru, dodałam też trochę perłowej mixtywy ale słabo widoczne to coś ;)
następnie ponaklejałam papiery... coś tam pokombinowałam i wyszło mi takie cóś...
zamontowałam zapięcie magnetyczne (widać parę zdjęć niżej)








tył - widoczne wstążeczki w charakterze zawiasów

8 komentarzy:

  1. piękne! w życiu bym nie pomyślała ze to było zwykłe plastikowe pudełeczko po czekoladkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pokombinowane ;) Tusze dają bardzo ciekawy efekt, na zjęciach wygląda jakby pudełko było z drewna :)
    Pozdrawiam,DT Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, rewelacja, jestem pod wrażeniem i pomysłu u wykonania no i jeszcze to połączenie kolorków - super, powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki - do wygrania wyzwania chyba potrzebny jest cud... konkurencja ogromna ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D