Obserwatorzy

sobota, 23 listopada 2013

Chustecznik #4




W zasadzie już dawno  zrobiłam ten chustecznik, cały czas wymieniam "wkład" , bo chusteczki idą w domu jak woda.
Boki i tył bejcowane ciemną farbą na brązowo, góra i przód tło robiłam a'la marmur... długo męczyłam się z tym marmurem...nie chciało mi to wyjść jak trzeba, w końcu kiedy efekt w miarę mi się podobał ponaklejałam obrazki, dodałam "cienie" i polakierowałam... żyłki marmurowe dodałam duuużo później i znowu lakierowałam i powiedzmy że efekt końcowy mnie zadowala... Jeszcze marmurem będę Was tu męczyć, ja sama też jeszcze będę go ćwiczyć... W sumie marmur powinien być na błysk, ale lakierowałam matowym lakierem, taki drobny szczegół...

pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Cześć.Wyróżniłam Twój blog na moim blogu.
    kiss1-mojepasje.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D