Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Dyktando variatki

Na Diabelskim Młynie było wyzwanie... Dyktando kartkowe variatki.
Postanowiłam wg podanych wskazówek zrobić karteczkę, akurat miałam zamówienie na kartkę urodzinową... Zrobiłam nocą szkic, rano zabrałam się do pracy... potem przeczytałam jeszcze raz wytyczne czy wszystko się zgadza... i niespodzianka... pomyliłam poziom z pionem... dlatego moja karteczka różni się od pozostałych w tym punkcie... TUTAJ można zobaczyć wszystkie kartki wykonane przez inne uczestniczki zabawy

Wg tego samego pomysłu zrobiłam jeszcze dwie świąteczne karteczki



zaraz zwariuję... nie wiem dlaczego, ale fotka się obróciła... moj starożytny komp plus blogger to katastrofa... ale muszę to tak puścić, za co z góry przepraszam :) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D