Obserwatorzy

czwartek, 19 kwietnia 2012

Urodzinowa sztaluga

Witam ponownie,

przed przepiśnikiem poskładałam do kupy kartkę dla siostrzenicy, potrzebne rzeczy przygotowałam popołudniu i wieczorkiem, a jak dzieci spały mogłam dokończyć. Baza to w zasadzie zapasy z początków zabawy w kartkowanie, a te kwieciste papierki, kwiatuszki i jeden ze stempeków gumowych to moje ostatnie nabytki - firma Prima, kolekcja "Meadow Lark". Jeszcze parę elementów tej kolekcji wydaje mi się niezbędna, więc planuję conieco dokupić ;)
Ta kartka podpasowała mi tym razem do wyzwania #8 w kreatywnym zakątku
kwiatki są, listek też, kolorki odpowiednie...
oto ona:





 to już koniec na dziś, muszę pomyśleć co jeszcze mam do zrobienia, kilka  wyzwań mam na oku, więc może się zmobilizuję :)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory, fajny wiosenny klimat:)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam,
    Ayeeda – Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna i urocza.
    Dziękuję za udział w naszej zabawie.
    Lakuna - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D