Obserwatorzy

środa, 18 kwietnia 2012

Kilka zaległych karteczek

Witam :)

w tym poście pokażę Wam kartki, które zrobiłam jakiś czas temu, ale nie pokazywałam ich tutaj, ani nigdzie indziej...
dwie kartki dla wujka 
pierwszą dali moi rodzice (fotki zapomniałam zrobić, więc po imprezie poprosiłam mamę żeby mi ją uwiecznili, w tle leży jeszcze koperta, ale prawie jej nie widać)

kartka typu swing

życzenia zostały ukryte w kieszonce, tam gdzie wychodzi sizal

 niestety fotka nie prezentuje zbyt dobrze stempla auta

druga od nas - sztalugowa



pobawiłam się trochę w ręczne wycinanki, bo nie mam póki co maszynki... brzegi są wytłoczone na gorąco



kolejną kartkę robiłam dla koleżanki córki, córcia sobie ubzdurała, że została zaproszona na urodziny ;)
może jeszcze się przyda



księżniczki polakierowałam lakierem akrylowym

w sztalugowych mam zawsze problem gdzie napisać życzenia, więc tu od spodu zrobiłam kieszonkę i załączyłam karteczkę


a jak się mają moje plany?
przygotowałam już z grubsza materiały do wykończenia segregatora na przepisy... w nocy będę mogła sobie spokojnie nad tym posiedzieć, mąż w pracy to mam spokój ;)

i jeszcze fotka segregatora przd metemorfozą:

wymiary:
19x23x3,5cm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D