Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lipca 2010

Geneza

Latem 2009 tworzyłam bransoletki, naszyjniki, a zajmowałam się tym z przerwami chyba od 3 lat. Swoje prace pokazywałam w wątku na Wizażu.
Z racji bycia mamą dwóch córek w wieku przedszkolnym, kupowałam różne artykuły papiernicze, często z myślą "A... przyda się". Tak kupiłam dziurkacze w Biedronce, zestaw papierów w Lidlu, i w różnych marketach wiele innych artykułów.
Oglądając różne wątki Biżutek, zaciekawiłam się jakie inne działy hobbystyczne funkcjoniują obok Biżuterii.
I tak znalazłam papierowe forum, sądząc, że będzie to tanie zajęcie, no bo ile może kosztować papier i nożyczki, dałam się wkręcić.
Moja pierwsza karteczka... poziomem do przedszkola pasuje, a jak dużo czasu było potrzebne na jej stworzenie...
Z czasem zaczęłam zauważać, że muszę swój warsztat poważnie wzbogacić o inne przydatne rzeczy, no i zaczęły się zakupy i koszty, które przerosły moje oczekiwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D