Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

Do Listopada 2009...

powstał stosik karteczek okolicznościowych i kilka scrapów 15x15cm, które można zobaczyć w moim wątku papierowym na wizażu.


Moją radosną twórczość przerwało przyjście na świat trzeciego potomka, ale w głowie powstała myśl o stworzeniu albumiku z synkiem w roli głównej. Część zdjęć już czeka wywołana od dłuższego czasu, niestety w dalszym ciągu z czasem krucho, może do roczku dam radę, a to już za 3,5 miesiąca prawie...

Jako wprawkę mam w zamyśle zrobić na roczek dla innego bobaska karteczkę, a termin do piątku, doczekałam się dziś listonosza, który przyniósł ciężką pakę głównie z dziurkaczami (razem 24 szt + walizka), najbardziej zależało mi na alfabecie z literkami, bo wycinać nożyczkami takie maleństwa to nie dla mnie robota, a i starszej córce może się przyda - ma 6 lat, więc będziemy ćwiczyć literki i czytanie... ;)

Wspomniana karteczka ma mieć kształt "1". Inspiracji szukam cały czas na wizażu... najpierw spodobała mi się kartka Hani w formie lokomotywy, więc pomysł z tego się zrodził, żeby kartka miała formę misia , jednak trafiłam na inny wzór, mianowicie jest to cyferka 1 z Kubusiem w środku, ale chcę wykorzystać jedynie ramkę, w środku ma być miś z otwieranym serduszkiem, a w serduszku fotka solenizanta... ale skąd tego miśka wytrzasnę, to nie wiem ;) coś wymyślę, to serduszko musi być na 100%

ciekawe co mi z tego wyjdzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz :D